რას გთავაზობთ

ბიუჯეტის მართვის ელექტრონული სისტემა - ebudget.ge სსიპებისა და აიპებისთვის

კურსის მიზანია მონაწილეებს შესძინონ ღრმა ცოდნა ბიუჯეტის მართვის ელექტრონულ სისტემაზე - ebudget.ge და გამოიმუშაონ მათი პრაქტიკაში გამოყენების უნარები.

სესია 1 – წლიური ფაილის შექმნა - 3 სთ

 

  • სტრუქტურის აწყობა;
  • კონსტრუქტორი;
  • ინფორმაციის იმპორტი;
  • საშტატო განრიგების შევსება და კავშირები;
  • ბიუჯეტის შევსება საბიუჯეტო კლასიფიკაციის შესაბამისად;
  • პროგრამული ბიუჯეტის შევსება;

 

სესია 2 –  კვარტალური ფაილის შექმნა და დამტკიცებულ გეგმაში ცვლილებები - 3 სთ

  • კვარტალური ფაილის შექმნა და შესაბამისი თანხების გადანაწილება;
  • ხარჯთაღრიცხვის ცვლილების ცნობები (საბიუჯეტო, საკუთარი);
  • სტრუქტურული ცვლილებები;
  • მიზნობრივი გრანტების ცვლილებები;
  • ცნობათა ჯაჭვები (ცნობისათვის);
  • ადმინისტრირების მოდული;

 

სესია 3 – ხარჯთაღრიცხვის ცვლილების ტიპები და ადმინისტრირება - 3 სთ

  • რეპორტები;
  • სისტემაში მუშაობის უფლებები და დაშვების ფორმები;
  • შემაჯამებელი პრაქტიკული სამუშაო (მაგ 2025 წლის ფაილის შექმნა და ა.შ);

საჯარო დაწესებულებებში (სამინისტროები, სსიპ-ები, საქვეუწყებო დაწესებულებები, სხვა საჯარო დაწესებულებები) დასაქმებული ან/დასაქმების მსურველი ნებისმიერი პირი, რომელიც მუშაობს ან/და იმუშავებს შესაბამისი მხარჯავი დაწესებულების ბიუჯეტზე.