რას გთავაზობთ

მარკეტინგული აქტივობები და ციფრული ეკონომიკის გამოწვევები დღგ-ის კონტექსტში

კურსის მიზანია, მონაწილეებს გააცნოს მარკეტინგული აქტივობის და თანამდროვე ციფრული ეკონომიკის სფეროში არსებული ოპერაციების დღგ-ით დაბეგვრასთან დაკავშირებული თავისებურებები და სამართლებრივი ასპექტები ევროკავშირის პრაქტიკის,  აქტუალური ქეისების, პრაქტიკული მაგალითების გამოყენებით, აღნიშნული ოპერაციების მრავალფეროვენებისა და სპეციფიკის, ასევე, 2021 წლიდან საგადასახადო კანონმდებლობაში ამოქმედებული ცვლილებების გათვალისწინებით.

საკითხი 1 - დასაბეგრი ოპერაციების ცნება ევროკავშირის პრაქტიკისა და კანონმდებლობის გათვალისწინებით - 2,5 სთ

  • საქონლის მიწოდება და მომსახურების გაწევა
  • მიწოდება ანაზღაურების სანაცვლოდ
  • პირდაპირი კავშირი მიწოდებასა და ანაზღაურებას შორის
  • მიღებული/მისაღები ანაზღაურების ცნება
  • დასაბეგრი პირის ცნება
  • ეკონომიკური საქმიანობა

 

საკითხი 2 - შერეული მიწოდება - 2,5 სთ

  • დამხმარე და უშუალოდ დაკავშირებული ოპერაციები;
  • მრავალკომპონენტიანი და ერთიანი მიწოდება
  • ევროპული პრაქტიკა

 

საკითხი 3 - ფასდაკლება, დათმობა და უსასყიდლო მიწოდება - 5 სთ

  • ფასდაკლებისა და დათმობის ცნება
  • ანაზღაურების გარეშე მიწოდების ცნება
  • გამიჯვნა ბარტერული ოპერაციებისგან
  • რთული მარკეტინგული სქემების (მაგალითად, დაგროვებითი ბარათების გამოყენებით განხორციელებული ოპერაციების) დაბეგვრის სირთულეები
  • ევროპული პრაქტიკა

 

საკითხი 4 - ვაუჩერები - 2,5 სთ

  • ერთჯერადი და მრავალჯერადი ვაუჩერები 
  • სხვა ტიპის ვაუჩერები
  • ევროპული პრაქტიკა

 

საკითხი 5 - ციფრული ეკონომიკის გარკვეული ასპექტები - 2,5 სთ

  • ელექტრონული ბილეთების რეალიზაცია
  • ვირტუალური მომსახურება
  • ოპერაციები კრიპტოვალუტასთან
  • ევროპული პრაქტიკა
  • კერძო სექტორის ბუღალტრები, ფინანსისტები;
  • იურისტები;
  • აუდიტორული კომპანიის წარმომადგენლები;
  • აღნიშნული სფეროთი დაინტერესებული დღგ-ის გადამხდელი საკუთარი ბიზნესის მქონე პირები;